O firmie Generator Pomysłów Sp. z o.o.
Firma Generator Pomysłów specjalizuje się w organizacji szkoleń menedżerskich skupiających się na rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw i kreatywności pracowników. Spektrum działania spółki obejmuje rozwój umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów pracowników oraz wsparcie zespołów w osiąganiu najlepszych rezultatów. Firma wdraża systemowe rozwiązania produktywności pracowników i budowania kultury wspierającej innowacyjność organizacji.
Wyzwania i potrzeby
W wyniku pandemii COVID-19 całkowicie zmieniły się warunki funkcjonowania przedsiębiorstw. Wiele branż było zmuszonych do przemodelowania sposobu działania produkcji, czy świadczenia usług. Nasz wnioskodawca stracił znaczną część swoich przychodów. Okazało się, iż nowe obostrzenia sanitarne wpłynęły na brak możliwości dostarczenia jakościowej usługi do klientów zgodnie z zawartymi umowami. Usługi realizowane przez zespół Generatora Pomysłów to dwu, trzydniowe sesje szkoleniowe wymagające osobistego spotkania się uczestników w grupach liczących od 15 do 30 osób. W obliczu nowych obostrzeń dostarczenie usługi w tej formie było niemożliwe. Zarząd spółki podjął decyzję o zmianie modelu świadczenia usług; przekształceniu szkoleń stacjonarnych w warsztaty realizowane online oraz modyfikacji oferty usługowej w kierunku większej elastyczności dostarczanych usług.
Efekty współpracy z InnovaTree
Efektem realizacji projektu będą dwie ulepszone usługi oraz rozwiązania dla klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji managerów oraz bieżącego zarządzania zespołami:
- Aplikacja asystenta managera – narzędzie wspierające pracę menedżerów prowadzących szkolenia, poprzez przygotowanie rekomendacji dla uczestników szkoleń na podstawie ich zbadanych potrzeb szkoleniowych, poziomu wiedzy i kompetencji.
- Spersonalizowane szkolenia online – klient samodzielnie będzie w stanie przejść przez proces oraz etap wdrożenia metod i narzędzi poznanych podczas szkolenia. Uczestnicy szkoleń za pomocą nowej platformy edukacyjnej, będą przechodzili proces badania potrzeb szkoleniowych (w tym kwestionariusze psychometryczne), weryfikacji poziomu wiedzy. Będą wchodzili w interakcję z modułami szkoleniowymi na platformie w konkretny sposób (zarządzanie zadaniami), oraz będą realizowali działania w konkretnych terminach (szybciej lub wolniej), a także dzielili się wrażeniami z doświadczeń w swoich grupach szkoleniowych (ocena kursów i trenerów prowadzących).
W nowym modelu obu usług część działań realizowana jest automatycznie oraz wymaga niewielkich zasobów ludzkich.
Podobne projekty
Poznaj inne, prawdziwe historie pozyskanych dotacji
Zobacz jak wyglądały procesy pozyskiwania dotacji, ile trwały i co się na nie składało.
Te firmy umówiły z nami konsultacje